Strony

piątek, 8 listopada 2013

Trzydziestodniowe wyzwanie z Mel B.

Pamiętacie jak wspominałam, że ćwiczę z Ewą Chodakowską? Oprócz jej ćwiczeń postanowiłam wziąć udział w trzydziestodniowym wyzwaniu z Mel B. Obecnie jest to dopiero piąty dzień, ale idzie mi rewelacyjnie. Chce mi się ćwiczyć!Ćwiczenia dodają mi sił. Zazwyczaj najpierw robię Mel, chwilkę przerwy i skalpel Ewy. Żebyście nie pomyślały, że upadłam na głowę i że robię Mel i Ewę codziennie. Nie, nie, nie ... staram się Ewę robić 3 albo 4 razy w tygodniu. Mel robię 6 razy w tygodniu. W sobotę się regeneruję. Jeśli mam czas to biegam albo chodzę na długie spacery. Już jutro podam moje nowe wymiary :)

Wyzwanie składa się z:
5 min. rozgrzewki
10 min. brzucha
8 min. ABS
10 min. posladków
10 min. nóg
5 min. rozciągania

Oprócz tego dla wytrwałych są jeszcze ćwiczenia Tiffany na boczki. Ja osobiście tylko raz je zrobiłam. 
Warto!

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz